Ordre Teutonique

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

Rome  AccueilAccueil  FAQFAQ  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  

Partagez | 

Heer Ghislenus de Ligne staat voor de poort!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Ghislenus
Membre défunt

Localisation RR : Graafschap Holland, Rotterdam
Niveau : Graaf - lvl 3 - kleermaker

MessageSujet: Heer Ghislenus de Ligne staat voor de poort!   Dim Oct 21 2007, 06:15

Ghislenus de Ligne staat voor een imposante poort. Dit zal wel de poort zijn die graaf Sjnoel de Gilraen bedoelde.

Een grote man, een beer van ne vent zoals ze in de streken zeggen, kwam naar buiten.

Ghislenus haalde een perkament uit zijn zakken en gaf het aan de wachter.

Sjnoel a écrit:
    Beste Heer,

Ik, Sjnoel de Gilraen, HochMeister der Teutoonse Orde en Graaf van Holland, geef u de kans en de eer om u bij de grootse Teutoonse Orde aan te sluiten. Het is een militair-gelovige Orde die al meer dan twee jaren (bijna de eerste orde van het spel), de Kerk diend. Zoals ik al zei, de Teutoonse Orde diend de Aristotelische Kerk en heeft zijn zegen ontvangen van Zijne Heiligheid de Paus.

Enkele grote heren hebben zich bij ons aangesloten, zoals de Aartsbisschop DragothAr, en de Pastoor van Rotterdam Vader Stoke. Sluit u bij ons aan, en help de Kerk tegen ketterij en ander heterodoxe acties te strijden.

http://ordreteutonique.goodbb.net/index.htm

In naam van God en Zijne Profeten,

Ik ben Ghislenus de Ligne, heraut van Holland en voorlopig nog kapitein van het Hollandse Leger. Ik kom hier op uitnodiging van een goede, welbekende, vriend, graaf Sjnoel de Gilraen, graaf van Holland, Hochmeister van de Nederlandstalige Teutonen.

Ghislenus wachtte het antwoord van de wachter af.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien

Localisation RR : Poste de Garde

MessageSujet: Re: Heer Ghislenus de Ligne staat voor de poort!   Dim Oct 21 2007, 06:28

Otto die gerammel aan de poort had vernomen, stapte er op af.

*Wie nu weer op deze zondag... Ik word nog eens gek* dacht hij in zichzelf.

Toen zag hij dat het een oude bekende was, deze man had hier al eens eerder gezeten, maar was toen vertrokken...

Een goede middag,

Ik zie de uitnodiging, maar heeft u ook het handvest gelezen, en bent u dit keer zeker dat u blijft?
Ghislenus
Membre défunt

MessageSujet: Re: Heer Ghislenus de Ligne staat voor de poort!   Dim Oct 21 2007, 06:39

Ik zie de uitnodiging, maar heeft u ook het handvest gelezen, en bent u dit keer zeker dat u blijft?

De vorige keer heb ik mij helaas niet volledig in de Orde kunnen integreren door mijn zware militaire carrière in Holland, graaf Sjnoel had me dan ook afgeraden toen in de Orde te komen. Nu ben ik er helemaal klaar voor!

Neemt het perkament terug dat de wachter hem aanreikte en stak het in zijn zak.
Otto
Gardien

Localisation RR : Poste de Garde

MessageSujet: Re: Heer Ghislenus de Ligne staat voor de poort!   Dim Oct 21 2007, 06:45

Otto lachtte.

Gaat u verder,

Welkom!
Ghislenus
Membre défunt

MessageSujet: Re: Heer Ghislenus de Ligne staat voor de poort!   Dim Oct 21 2007, 06:52

Bedankt!

Hij gaf de wachter een zilveren florijn als teken van dank en ging door de imposante poort naar... Zijn toekomst!
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Heer Ghislenus de Ligne staat voor de poort!   

Heer Ghislenus de Ligne staat voor de poort!
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1