Ordre Teutonique

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

Rome  AccueilAccueil  FAQFAQ  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  

Partagez | 

arivee Elequest

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Elequest
[NL] Gross Hospittler
[NL] Gross Hospittler

Localisation RR : holland, Leiden
Niveau : level 4 kerk

MessageSujet: arivee Elequest   Sam Juil 12 2008, 05:04

Elequest is onder de indruk van wat hij hier ziet. Hij heeft deze wwek de grote MRGroar in leiden gezien. Hij twijfelde al een tijdje om mij de orde te gaan. Maar nu was hij er zeker van. Hij reisde zijn zoon jempi achterna om zich aan te melden. Hij ziet de wachter otto staan van wie hij veel gehoord had. Met respect spreekt elequest hem aan.

Goeden dag. Mijn naam is Elequest van Staverden tot Zuylensteyn. Ik kom uit leiden alwaar ik een veld met schapen bezit. Ik ben voorzitter van het schapengilde, soldaat in het hollandse leger, lid van de hollandse leeuw en veldwachter in leiden. In het leger ben ik ll groene jager en gevordert boogschutter.

Geboren op 17 Maart 2008.Ik ben getrouwd met Janneke met wie ik 3 kinderen heb een van hen heeft zich net aangemeld bij de orde. jempi64. Ik wil me graag inzetten voor de veiligheid van Holland en de koningkrijken. In leiden heb ik een kantoor opgericht om mensen met problemen te helpen. Echter zonder de steun van de Heer kom je niet ver in het leven. Heer Sonho heeft mij gedoopt in leiden.
Voor ik hier binnen kwam heb ik het handvest bij de deur nogmaals gelezen.
Ik heb er voor gekozen om nog steeds als burger te leven in leiden. zo sta ik dicht bij mijn mede mens. Een level omhoog gaan is niet in het belang van Leiden.

Ik zou me zeer vereerd voelen om toegan te krijgen tot de orde
Revenir en haut Aller en bas
Nikolaj Rostov
Ritter
Ritter

Localisation RR : The Netherlands

MessageSujet: Re: arivee Elequest   Dim Juil 13 2008, 05:36

Zijn vertaalwerk overdekend, loopt Nikolaj over het binnenplein van het chateau van de Teutoonse Orde, als hij plotseling een bekende stem hoort. Hij kan hem alleen nog niet goed plaatsen.

Het komt van de toegangspoort. Nikolaj loopt er naartoe en ziet dat er een man aan de poort staan die tegen Otto staat te praten. Plotseling herkend hij de man. Deze man was zijn mentor geweest en had hem een aantal keer geholpen met vragen in het verleden.

Hij loopt op de man af

Gegroet Elequest van Staverden tot Zuylensteyn,
Wat goed om u weer te zien. Kent u mij nog, Nikolaj de Ligne von Rostov,

Hij maakte een kleine buiging en gaf de man een hand

U was ooit mijn mentor toen ik voor het eerst aankwam in Leiden. Wat brengt u tot aan deze poorten?

Toen wende hij zich tot Otto

Ook een Goedendag aan u Otto, hoe maakt u het op deze grijze zomerdag?
Otto
Gardien

Localisation RR : Poste de Garde

MessageSujet: Re: arivee Elequest   Dim Juil 13 2008, 05:54

Otto zit weer heerlijk te genieten van het grijze weer tijdens zijn wachtdienst, als er een man voor de poort verschijnt. Hij stelt zich voor als Elequest van Staverd tot Zuylkenteyn. Pffff denkt Otto, weer zo eentje met zo'n lange naam. Of we er daar al niet genoeg van hebben binnen deze muren.

Met een vermoeid gezicht staat hij op om de man te woord te staan, maar nog voordat hij ook maar iets kan uitbrengen, komt daar een van de neulingen aanlopen. De enthousiaste Nikolaj begint vrolijk tegen de man aan de poort te babbelen als of ze elkaar al jaren kennen.

Zo gaat 'tie lekker, denkt Otto. Ik kan hier onderhand wel naare huis gaan.
Dan draait Nikolaj zich ineens naar hem toe en vraagt.

Ook een Goedendag aan u Otto, hoe maakt u het op deze grijze zomerdag?

Ja u ook een goede dag neuling Nikolaj.
Ik wilde u net vragen wanneer ik in het theekransje mee mocht doen?
Met uw welnemen zal ik deze man even ondervragen, dan heb ik hier ten minste nog iets te doen.

Otto zette zijn meest chagerijnige gezicht op en keek nu naar de man aan de poort.

Zozo, uit Leiden zegt u, en gedoopt daar vader Sonho, getrouwd, 3 kinderen en ook nog in het leger, schapengilde, veldwachter, hulpverlener.....
U lijkt me een druk man.
Heeft u dan nog wel voldoende tijd om zich hier in de Orde te begeven.
Want besef wel, ook dit zal zeker veel tijd van u vergen.

Otto keek met zijn primende oogjes de man strak aan.
Elequest
[NL] Gross Hospittler
[NL] Gross Hospittler

MessageSujet: Re: arivee Elequest   Dim Juil 13 2008, 06:24

Elequest is onder de indruk van de verscheining van Otto. maar blijft standvastig staan en lacht vriendelijk naar de Wachter.

Zozo, uit Leiden zegt u, en gedoopt daar vader Sonho, getrouwd, 3 kinderen en ook nog in het leger, schapengilde, veldwachter, hulpverlener.....
U lijkt me een druk man.
Heeft u dan nog wel voldoende tijd om zich hier in de Orde te begeven.
Want besef wel, ook dit zal zeker veel tijd van u vergen.

Dag heer Otto. Ik ben ee ndruk man ja maar zal tijd vrijmaken voor de kerk en de orde. Ik denk dat al mijn bezigheden een goede aanvulling kunnen zijn voor de Orde. Als ik iets aanpak doe ik dat voor 200% anders kan je het beter niet doen.

als hij uitgesproken is went hij zich tot Rostov

Gegroet Elequest van Staverden tot Zuylensteyn,
Wat goed om u weer te zien. Kent u mij nog, Nikolaj de Ligne von Rostov,

U was ooit mijn mentor toen ik voor het eerst aankwam in Leiden. Wat brengt u tot aan deze poorten?

Maar natuurlijk ken ik u nog. ik verget niet zo snel mensen. Uit respect voor heer Otto stel ik voor dat u wacht tot ik binnen mag. dan praten we daar verder vriend.
Otto
Gardien

Localisation RR : Poste de Garde

MessageSujet: Re: arivee Elequest   Lun Juil 14 2008, 07:27

Otto hoort aan de woorden van de man aan de pport dat het een verstandig persoon betreft. dat stemt hem alweer iets vrolijker. Hij richt zich weer tot Elequest.

Wel beste heer van Staverden.
Komt u dan maar snel naar binnen.
Neuling Nikolaj zal u wel begeleiden naar de zaal der Sollicitanten.
Wacht u daar op de Wärter. Hij zal u het een en ander uitleggen over de gang van zaken hier.

Otto stapte opzij om Elequest door te laten.
Daarna sloot hij de poort weer.
Elequest
[NL] Gross Hospittler
[NL] Gross Hospittler

MessageSujet: Re: arivee Elequest   Lun Juil 14 2008, 11:05

Dank u wel heer otto

Nikolaj waar moeten we heen?
Nikolaj Rostov
Ritter
Ritter

Localisation RR : The Netherlands

MessageSujet: Re: arivee Elequest   Lun Juil 14 2008, 14:25

Nikolaj zag met veel vreugde dat zijn oude mentor was toegelaten tot de Teutoonse Orde.

Volgt u mij maar, dan wijs ik u de Zaal der Sollicitanten. Aldaar zullen we kijken of we de Wärter der Heiligen Reliquien der Teutoonse Orde kunnen vinden. U kent deze Wärter als de eerbiedwaardige vader Sonho

Na deze woorden liep Nikolaj samen met Elequest naar de Zaal der Sollicitanten
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: arivee Elequest   

arivee Elequest
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1