Ordre Teutonique

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

Rome  AccueilAccueil  FAQFAQ  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  

Partagez | 

Fuser vraagt een gesprek met Hochmeister Sonho

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Fuser
Ritter
Ritter

Localisation RR : Hollande

MessageSujet: Fuser vraagt een gesprek met Hochmeister Sonho   Ven Fév 20 2009, 08:58

Fuser had eigenlijk een vakantie ingepland op zijn Heerlijkheid, maar hij had nog een lopende zaak met Hochmeister Sonho. Omdat hij geen sleutels meer had van het Kantoor waar zij eerder in gesprek waren, had Fuser maar besloten naar het Teutoons hoofdkwartier te reizen. Hij kon Sonho ook uitnodigen in Alblasserdam, maar het zou maar ongepast zijn de Hochmeister twee maal naar hem te doen reizen. Eén van Fuser's wachters klopte aan bij de poort:

Heer Fuser Thucydides Connor, Heer van Alblasserdam, Commandeur in de Orde van Verdienste, Commandant en Cavalerist van de Keizerlijke Garde vraagt een gesprek omtrent het Hertogdom Lorraine met Hochmeister Sonho de Ligne Carvalho Guimarães.

Ondertussen stapte Fuser van zijn paard en stoffeerde zijn mantel en maliënkolder, wachtend op enige beweging.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien

Localisation RR : Poste de Garde

MessageSujet: Re: Fuser vraagt een gesprek met Hochmeister Sonho   Ven Fév 20 2009, 11:59

Dag heer.

Ik ben Otto de poortwachter. Ik zal de Hochmeister voor u halen. Als u naar binnen gaat als gast zou ik graag u zwaard in ontvanst willen nemen.
sonho
Membre défunt

Localisation RR : Leiden
Niveau : lvl3 - kleermaker - weg van de kerk

MessageSujet: Re: Fuser vraagt een gesprek met Hochmeister Sonho   Ven Fév 20 2009, 15:40

Otto had de Hochmeister verwittigd dat er een hooggeplaatste gast aan de poorten van Krimpen voor hem stond. Hij vroeg zich af wie het kon zijn, maar was blij verrast te vernemen dat Heer Fuser, de voormalige Kanselier naar hier was afgereisd. Bij de poort aangekomen bedankte hij Otto vriendelijk en begroette de gast.

Dank je Otto.

Welkom, Hoogwelgeboren Heer Fuser, welkom te Krimpen.
Ik ben zeer verheugd u hier te mogen begroeten.
Als u mij wilt volgen dan zal ik u ontvangen in de westertoren.
Daar kunnen we verder praten.

De Hochmeister maakte een gebaar naar heer Fuser om hem te volgen.
Fuser
Ritter
Ritter

Localisation RR : Hollande

MessageSujet: Re: Fuser vraagt een gesprek met Hochmeister Sonho   Ven Fév 20 2009, 20:07

Dag heer.

Ik ben Otto de poortwachter. Ik zal de Hochmeister voor u halen. Als u naar binnen gaat als gast zou ik graag u zwaard in ontvanst willen nemen.

Fuser keek even misprijzend naar zijn zwaard, hij liet het niet graag in andermans handen.

Als de Regels dit voorschrijven, sta ik mijn zwaard af mijn beste. Maar mag ik met nadruk vragen er voorzichtig mee om te springen. Het is namelijk niet mijn gevechtszwaard, eerder mijn protocollair-zwaard, gekregen van Hare Hooggeboren Gravin Dolina d'Ursel-Tailleur!

Fuser gespte zijn zwaard los en overhandigde deze aan Otto de Poortwachter. Niet veel later snelde Hochmeister Sonho zelf toe.

Dank je Otto.

Welkom, Hoogwelgeboren Heer Fuser, welkom te Krimpen.
Ik ben zeer verheugd u hier te mogen begroeten.
Als u mij wilt volgen dan zal ik u ontvangen in de westertoren.
Daar kunnen we verder praten.

Hochmeister Sonho, het genoegen is volledig aan mijn zijde.

Ondertussen maakte Fuser een lichte buiging, knikte even naar Otto en volgde het uitnodigend gebaar van Hochmeister Sonho.
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Fuser vraagt een gesprek met Hochmeister Sonho   

Fuser vraagt een gesprek met Hochmeister Sonho
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1