Ordre Teutonique

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

Rome  AccueilAccueil  FAQFAQ  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  

Partagez | 

Aankomst van Liquido Tailleur

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Isebella
Ritter
Ritter

Localisation RR : Hollande
Niveau : 3, Staat

MessageSujet: Aankomst van Liquido Tailleur   Mar Nov 30 2010, 16:47

Op weg richting Krimpen in de koets van haar vader genoot Liquido van het uitzicht. Ze had al veel over de Teutoonse Orde en Krimpen gehoord, maar ze was er nog nooit geweest. Nu vond ze het tijd worden om eens langs te gaan, zeker toen ze van Graaf Christiaan hoorde dat de Orde leden te weinig had. Ze vond het allemaal heel interessant en besloot daarom ook om lid te worden. Eenmaal bij de grote poort aangekomen bewonderde ze het kasteel. Het zag er netjes en groot uit, maar ook wel een beetje verlaten. Ze hoopte dan ook dat haar aankomst opgemerkt zou worden. Voorzichtig klopte ze drie keer op de deur van de poort.
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien

Localisation RR : Poste de Garde

MessageSujet: Re: Aankomst van Liquido Tailleur   Mer Déc 01 2010, 14:29

Otto hoorde een koets aan komen. Toen hij hoorde kloppen deed hij het luik in de poort open en zag een dame staan. Hij keek haar van top tot teen aan.

.....

Ja?
Isebella
Ritter
Ritter

MessageSujet: Re: Aankomst van Liquido Tailleur   Jeu Déc 02 2010, 13:28

Al snel kreeg Liquido antwoord vanaf de andere kant van de poort. Verrast keek ze de wachter aan, een beetje in de war door zijn uiterlijk. Ze schudde even met haar hoofd en schraapte haar keel.

Goedendag meneer de poortwachter, mijn naam is Liquido Isabella Tailleur Connor. Ik ben hier gekomen op aanraden van Graaf en HochMeister Christiaan. Ik zou graag lid willen worden van de Teutoonse Orde. Het handvest heb ik al gelezen overigens.

Liquido glimlacht vriendelijk naar de beste man en doet een stapje achteruit.
Otto
Gardien

Localisation RR : Poste de Garde

MessageSujet: Re: Aankomst van Liquido Tailleur   Jeu Déc 02 2010, 17:18

Otto zucht. Dan vraagt hij op norse toon:

En wat denk je te kunnen betekenen?
Isebella
Ritter
Ritter

MessageSujet: Re: Aankomst van Liquido Tailleur   Ven Déc 03 2010, 03:08

Liquido irriteerde zich matig aan deze poortwachter. Ze kwam van goede huizen, en deze poortwachter behandelde haar alsof ze slechts een burger was. Ze hoorde dat de activiteit laag was bij de Orde, daarom wou ze deze ook versterken. Maar op deze manier vond Liquido het niet echt klinken alsof ze erg welkom was. Ze gaf maar braaf antwoord op de poortwachter zijn vraag, de poortwachter zal zijn dag wel niet hebben.

Ik zal instaan voor activiteit in de Orde, waar ik zal strijden voor het geloof.
Elequest
[NL] Gross Hospittler
[NL] Gross Hospittler

Localisation RR : holland, Leiden
Niveau : level 4 kerk

MessageSujet: Re: Aankomst van Liquido Tailleur   Ven Déc 03 2010, 05:52

Elequest loopt langs de poort om te kijken hoe het met Otto is. Hij ziet een dame voor de poort staan en merkt dat Otto weer zijn slechte manieren heeft.

Otto ik neem het van het van hier wel over.

Goede dag dame. Dame Liquido is het geloof ik? Ik meen u wel eens ontmoet te hebben. Hopelijk heeft Otto het u niet te lastig gemaakt als dat zo is mijn excuus. Ik begrijp dat u zich wil aanmelden bij de Orde. Laten we snel naar binnen gaan. Ik zal u toegang geven tot de zaal der sollicitanten.

Ritter
Ritter

MessageSujet: Re: Aankomst van Liquido Tailleur   Sam Déc 04 2010, 17:57

Liquido merkt op dat er een andere heer bij de poortwachter komt staan, ze herkent heer Elequest nog. Ze is blij dat hij haar weghaalt bij de poortwachter, met een glimlach spreekt ze heer Elequest aan.

Ja ik ben Liquido, wat goed dat u dat nog weet. Otto was wel een beetje humeurig, maar ik kan het ook wel begrijpen met dit eentonige werk. En bedankt voor de toegang, ik zal u volgen tot aan de zaal der sollicitanten.

Liquido liep de poort door en verbaasde zich over de grootte van Krimpen, ze keek haar ogen uit.
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Aankomst van Liquido Tailleur   

Aankomst van Liquido Tailleur
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1