Ordre Teutonique

Ordre Teutonique

Ordre Militaro Religieux Aristotélicien des RR
Deutscher Orden / Geistlicher Ritterorden im RK

Teutoonse Orde / Militairgelovige Orde van de KR

Rome  AccueilAccueil  FAQFAQ  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  

Partagez | 

Aankomst - liefooghe

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Invité
Invité

MessageSujet: Aankomst - liefooghe   Ven Aoû 17 2007, 21:09

in de verte komt een ruiter te paard aangestormd. Het giet pijpenstelen, en de zwarte cape verbergd het gezicht van de ruiter. Hij rijdt in hallop richting de toegangspoort van de burgt

HOOOW, rustig, rustig

de ruiter springt van het paard en geleid hem naar de poort

Mijn naam is Liefooghe, of Lord Byron Shelley, geboren in New Castle. Ik woon sinds 10 augustus van dit jaar in leiden. Eigenaar van een tarwe en groentenveld, lijstduwer van de "Leeuw van Holland", lid van de tarwe gilde en toekomstig smid in Leiden.

Ik ben naar hier gekomen op aanvraag van Heer Sjnoel, Heer van Zeeland.

neemt zijn zwaard en steekt het in een schede onder het zadel van zijn paard
Revenir en haut Aller en bas
Otto
Gardien

Localisation RR : Poste de Garde

MessageSujet: Re: Aankomst - liefooghe   Sam Aoû 18 2007, 06:05

Otto hoorde lawaai daar buiten de poorten... Door het kleine raampje uit zijn bureau, zag het moeilijk wie het was.

Die pruts regen toch...

Hij trok zijn berenvel over zich heen en stapte naat buiten, een dikke mist had de binnenplaats bedekt.

Na geluisterd te hebben naar de uitleg van de man, nam de poortwachter het woord.

Gegroet, ik ben verbleid met uw komst. Uw reis moet vermoeiend geweest zijn... Ik vraag u direct uw wapens in te leveren.

Vervolgens, heeft u het handvest van de Teutoonse Orde al gelezen en kunt u daarmee overeen stemmen?

Otto rijkte een perkament aan Liefooghe, en wachtte geduldig af.
Invité
Invité

MessageSujet: Re: Aankomst - liefooghe   Dim Aoû 19 2007, 15:50

Door het struise gestalte van Otto en de berenvel schrikt het paard en springt hevig op

HOOOW, HOOW Mace, rustig jongen

Het paard bedaart en de ruiter bindt zijn paard vast een een van de de houten steilen voor de poort
Hij neemt het perkament van Otto en begint het aandachtig te lezen onder het houten afdak voor de poort
De ruiten staat op en neemt zijn zwaard en stapt met een stevinge voet naar otte toe. De regen knetters tegen het blinkend zwaard als spijgers tegen glas, hij haalt het zwaard met een zwier uit de schede en met een zwier zwaait ie het naar Otto

Mijn zwaard is het uwe, bij deze bevestig ik u dat ik zal leven volgens deze wetten tot mijn laatste adem
Otto
Gardien

Localisation RR : Poste de Garde

MessageSujet: Re: Aankomst - liefooghe   Dim Aoû 19 2007, 15:57

Otto neemt het zwaard aan, en zet het tegen de muur.

Welkom,

Kom verder, fijn dat u u bij ons aansluit. Ga naar de Zaal der Neulingen, daar zal u verwelkomen worden door de anderen.
diekiejj

Localisation RR : HEL

MessageSujet: Re: Aankomst - liefooghe   Dim Aoû 19 2007, 15:59

Komt door de regen aanlopen als ze een nieuw iemand ziet. Hallo Otto, welkom Liefooghe. Ik hoop dat je hier een fijne tijd hebt. Als je vragen hebt stel je ze maar.
Invité
Invité

MessageSujet: Re: Aankomst - liefooghe   Dim Aoû 19 2007, 16:29

De regen valt met bakken uit de hemel, hij sluit zijn zwarte mandel en loopt naar de slake dame toe. Maakt een diepe buiging

Uw hulp stel ik ten zeerste op prijs. Leuk een bekend gezicht tegen te komen. Jij bent toch de uitbaatster van "De Gulden Spoor" in Leiden?

Kun je me naar de Zaal de Neulingen leiden?
diekiejj

Localisation RR : HEL

MessageSujet: Re: Aankomst - liefooghe   Lun Aoû 20 2007, 02:38

Dat ben ik. Volg mij maar naar de zaal der Neulingen. Loopt samen met Liefooghe weg.
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: Aankomst - liefooghe   

Aankomst - liefooghe
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1